torsdag 30 juni 2011

Semestermat

Hej alla matunderfemtonminuterlovers! Vi är helt införstådda med att ni saknat bloggen som haft lite midsommarledigt. Sen är det faktiskt så att vi var på ett ställe där det inte fanns en massa datorer och sånt. Vi kan inte hålla på att uppdatera stup i kvarten(hihi, roligt uttryck) även om vi älskar och saknar bloggen. Anyways, jag sitter och okynnesbloggar lite på jobbet och har glömt min sladd till kameran, så det blir inga bilder. Däremot en målning som sammanfattar midsommar på ett bra sätt, tycker jag. Vi fick bo på en fantastisk gård med en lada. Idyll, så att säga. Mat, rusdryck och grill. Och kor utanför fönstret. Det kommer en massa bilder på detta. Det fräckaste var kanske när vi byggde en midsommarstång. Urbra.

Annars är det ju det här med sommar och mat. Jag känner inte att jag behöver så mycket mat på sommaren. Igår åt jag till exempel bara mörk choklad utöver lunchen. Jag käkar mörk choklad som en satans modebloggare nuförtiden. Idag kommer det garanterat bli jordgubbar, då de enkom kostar 20 pix här utanför mataffärn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar