tisdag 7 juni 2011

the longest weekend

Det är inte klokt vilken fantastiskt utomordentligt fin helg jag har haft med fina fina vänner. Och, min allra bästa vän som kom på besök från Stockholm. Vi har gjort en massa fräcka saker. Mycket mat och musik. Kolla bilderna;

 Oj så fina!

Vi gick till Feskekörkan för att stilla en Stockholmares sug efter riktig mat från den riktiga kusten. Såhär stämningsfullt var det där.

Dryck.


Och mat. Jag och Lövet åt musslor. Jag tror nästan att det är min bästa mat. Helt fab.


Emo åt rödspätta. Har ni sett så fint? 

 Väldigt nöjda båda två.
 Hejhej.

Sen gick vi och kollade på HåkanH. Sicken feeling jag fick. Alla fick nog feeling.
Såhär avslutades helgen. mmm.

Jag brukar nästan alltid ha en plan för middag ganska tidigt på dagen. Det beror inte på att jag är särskilt ordningsam, utan för att jag alltid tänker på mat och på nästa måltid. Idag hade jag ingen plan ty hela min skalle var upptagen med arbete. Hårt slit och arbete. Jag började således fundera på middag så sent som vid centralen typ. Urhungrig men inte alls sugen på att laga mat. Om ni också känner så flera gånger i veckan så kan jag verkligen rekommendera ovan synes mix; skagenröra, sill och ägg! F.A.B.
Om man nu gillar sill, det vill säga. Annars kan man ju ta nån annan färdiglagad fisk. Fisk är bra. Ät mer av det.

Nu skall jag bara vänta på att det blir torsdag så att jag kan åka till Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar