onsdag 1 juni 2011

Loud Chicken Hides Farao

Okej, så min bästis och bloggparhäst har alltså blivit kär och gift sig med LCHF. Det klart man blir nyfiken. Tyvärr brukar jag kunna hålla dieter typ max en dag, det svåra med den här verkar vara nolltoleransen mot socker. 
Hur som helst, här är mitt försök. Inte så olikt mina vanliga rätter. Jag brukar inte gilla när man ska tillaga så mycket, så då får ofta kolhydraterna stryka på foten. Men jag kan lika gärna skippa proteinet och köra pasta rouge.
Det bästa med Kristianssons stories är creme fraichen! Jag älskar creme fraiche och gick hårt ut idag. Lax, tomat, hårdkokt ägg, keso och creme fraiche med pepparrot. Mjau.
Som dessert sommarens guld, banan och en stor klick creme fraiche. Yes lchf, I'm with you.
Okej, jag kommer behöva en hel del tips av dig, Kris. TUR ATT VI SES I HELGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar