torsdag 2 juni 2011

Fredagstorsdag

Jag kom på alldeles för sent att det är som fredag idag. Eller ja, för de flesta är det väl söndag men eftersom jag jobbade idag så blev det fredag. Om jag hade vetat det, att jag skulle vara ledig imorgon, hade jag varit på väg till Göteborg nu. Jäklar va västkustssuget pyr inom mig.
När jag på väg hem plockade upp diverse godsaker började fredagskänslan väckas inom mig så smått. Och med den fredagsölssuget. Men inte en kotte var i stan!
Så nu har jag försökt kväva ölsuget med ännu en tapastallrik. Idag gick jag förbi Cajsa Warg och köpte finfina råvaror. En gooood ost som heter Mont Jura. Köp den!
Annars var sparrisen grund. LCHF-aktigt dränkte jag dem i smör. Mmmm.
Här är en närbild.
Nu ska jag kväva Göteborgslängtan med Knausgård. Och imorgon ska jag vara en äcklig dink-stockholmare och gå och få massage och fotspa. Thug-style! Nä.
puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar