fredag 10 juni 2011

på semester

Det går inte så bra för mig alltså. Jag försöker överföra bilder från en macdator. Jag kan inte macdatorer. Det suger. Jag vill nämligen visa er hur bra jag har det. Jag vill visa er en bild på ett glas vin, ett stycke bok, en grön tak-ås och ett par trä-toppar. Men det går inte, för jag kan inte. Så ni får helt enkelt lita på att jag har det urfint på min minisemester i Stockholm hos min bästis och min syster. Imorgon kommer bildbevis.

Jag åt lurre med Emma förut. Vi åt biff å bea. Det fick mig osökt att tänka på min storebrors bea. Han gör en helt fantastisk bea och jag borde verkligen be honom gästblogga om den. Den är sanslöst bra. Han brukar alltid göra två. En vanlig och en med chili. Jag gillar den med chili bäst.

Och det får mig osökt att tänka på en kock som jag jobbade med på Marstrand som också gjorde en sanslöst bra bea, med krasse och knaperstekt bacon i. Kan ni fatta? Cra-zy I tell ya.

Ok, enjoy fredan. Det gör jag. "Ler".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar