onsdag 1 juni 2011

Heaven on a plate

Jag tycker ibland att det är fasligt svårt att hinna med det här med middag. Förra veckan åt jag middag kanske två gånger, men drack desto mer öl. Allt som har någon slags livsmedelskänsla tycker jag kan räknas in som mat. Chips är helt klart mat. Öl kanske inte riktigt kan räknas dit, men släng in en näve nötter och jag är på banan.
Hur som helst så lovade jag mig själv att bli bättre på att äta middag den här veckan. Således köpte jag sushi på vägen hem i måndags (efter långt övervgande med mig själv om yoghurt kunde räknas som middag. Jag sa nej) och igår blev jag bjuden på jävligt god middag ute. Man kan säga att det var i samma familj som måndagsmiddagen. Shirazi.
Mjau, vilken fin konsistens i laxen.
Sen det här med att jag vrickat tån och knappt kunde gå därifrån gjorde egentligen bara kvällen lite mer reality bites.
Det och att, över ett glas vin, titta på barn som lekte Pippi Långstrump. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar