torsdag 25 augusti 2011

lurre

Ciao från jobbet igen då! Herregud, vad skriver folk som uppdaterar så här ofta om egentligen? Jag har ju ett givet ämne i maten va, men de som måste hitta på nåt att skriva om såhär många gånger per dag? Tur att vår blogg rör ett sånt väsentligt ämne. Jag har ätit lurre nu i alla fall och det blev inte som jag hade tänkt på två olika sätt;

1. min kollega tog med mig till Börsen, restaurangen under jobbet, så jag åt alltså inte min lurre-låda som jag fotade imorse.

2. jag glömde fota.

Jag har dock målat av maten! Jag åt taco-tallrik med köttfärs som skulle smaka taco, fast det gjorde den verkligen inte. Den smakade som att den kom från ett land utan kryddor. Stort plus för tre olika såser till dock! Yoghurt, salsa och guacamole! Det tackar man ju för. Kolla;


Ok, ciao igen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar