torsdag 25 augusti 2011

Enkät

Ibland ser man också på andra bloggar att de har såna här enkäter där de svarar på en massa frågor. Jag slänger in en sån här också. Den är tagen från LA Freeways fantastiska blogg!

Sen säger jag Ciao! till er, det är ju ett sånt där typiskt "i- farten- hejdå", som att jag skall skynda till nästa möte men har en kort blogg/lattepaus bara. Så:

Ciao! TTYL8ER

Enkät

Vad heter du? Charlotta Elisabeth Kristiansson
Vart bor du? örgrytet

Trivs du där? som jägaren under älgjakten

Brukar du läsa horoskop? nej, andra läser det för mig

Har du körkort? snart

Äger du några Converseskor? ett par. nej två. nej förresten, det är ett par. de vita har jag.

Favoritdjur? marsvin, alla kategorier

Vad spenderar du dina pengar på? lyx och flärd verkar det som för de försvinner svinsnabbt.

Senaste konserten? jamen det måste ju ha varit Kanye West på wow för bara nån helg sen.

Festar du mycket? livet är ju en fest

Sprit, cider, vin eller öl? vin och kanske ett järn. typ mammagryn eller amarino som är de bästa drinkarna.

Brukar du bli för full? nepp

Antal kuddar i sängen? 2

Kan du baka bullar? ja absolut

Har du varit med i scouterna? Nej

Bläck eller blyerts? Bläck.

McDonald’s eller Burger King? jag kan inte säga att jag uppskattar det ena eller det andra mer faktiskt.

Är du allergiskt mot något? bessevissrar isåfall. inget ätbart eller så. men en gång i kina fick jag sticks i munnen efter att ha ätit en persika.

Äger du ett busskort? oh ja

Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd, bara i kaffet

Hur ser du ut idag? jag har en rosa klänning med vita prickar samt ett guldskärp till det. i övrigt ser jag nog ganska trött ut. allt det här tangentknappandet tar ut sin rätt.

Har du haft sex idag? Nej.

Nästa mål i ditt liv? jag jobbar väldigt sällan med mål. man får väl se vad som händer tänker jag.

Vad såg du senast på tv? ana-gina show. om webb-tv nu räknas vilket jag tycker att det bör.

Hur svarar du i mobilen? hallå ja, eller hallå skatten/hjärtat om det är nån jag känner. om det inte är det så tycker jag att det är lite svårt för mitt namn är ju så långt. Det tar så lång tid att säga både för- och efternamn och jag är alltid orolig för att personen på andra sidan skall bli uttråkad. Detta resulterar i att jag vanligtvis bara säger förnamnet.

Vem ringde du senast? Jenny

Vad sa den du ringde? Att hon skulle gå på restaurang

Antal timmar sömn inatt? 6,5

Vad innehåller din favoritnattmacka? äter inte macka.

Bråkat med ditt husdjur: men jag har ju inget.

Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej

Är du ensam nu: nej

Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: det varierar ju. Isarna med Säkert! just nu ialla fall.

Vill du gifta dig: nej eller ja. alltså det vet jag inte.

Vill du ha barn: kanske ett då.



FAVORIT…

Rum i huset: sovrummet

Typ av musik: pop och rock mest

Månad: maj tror jag. Eller februari om det är snö.

Sten: flinta, no doubt



DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU…

Gråtit: ack nej

Köpt någonting: ja, turkisk yoghurt och en sallad

Varit sjuk: nej

Sjungit: aber naturlich

Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej.

Velat säga till några att du älskar dem: Det vill jag alltid och har säkert gjort det också.

Träffat nån ny person: nej

Saknat någon: Ja

Kramat någon: Jaja!



SENASTE…

Låt du hörde: Rotary med Säkert! mycket säkert nu.

Film du såg: kommer jag inte ihåg.

Drink du köpte: mammagryn måste det ha varit.

Sak du stal: ?

Mat du åt: äggröra

Gången du åt en korv: nåra veckor sedan


FÖRSTA…

Första bästa kompis: Sara

Första inhandlade skiva: jag tror att det var aerosmith

Första förälskelse: kanske nån i lågis, kommer ej ihåg

Första piercing/tatuering: inget sånt

Första fiende: kan inte komma på nån uttalad fiende


SENASTE…

Senaste människa du slog: alltså det måste ju ha varit min syster för 100 år sen eller nåt

Senaste stora bussresa: alltså menar ni lång? vad är en "stor" bussresa? kan hursom inte komma ihåg att jag gjort någon. alltså typ till tyskland eller på skidresa eller så. nej.

Senaste dusch: igår

Senaste irritation: alldeles nyss. på folk som inte svarar på mail.

Senaste glass: kommer inte ihåg.. jo, sandwich i somras ju!

Senaste skjortan du haft på dig: En sånhär lumberjackskjorta som farsan har när han jagar tror jag. lånade den vid svampplock i helgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar