torsdag 25 augusti 2011

En hel mat-heldag

Morning alla bloglovers!Jag vet att det är tidigt men jag har trots detta redan varit vaken sen typ 6. Så är det när man pendlar. När jag vaknade idag trodde jag att det var onsdag. Jag trodde det tills jag satte mig på tåget och upptäckte att det stod torsdag på dn:s sida. Lyckan som infann sig i min kropp vid denna uppenbarelse är stoff för vacker poesi. Nåväl. Nu till väsentligheterna. Jag ska ju inte sticka under stolen med att jag är ute och kollar andra bloggar då och då. Genom lite research och ganska snabbt gluttande har jag upptäckt att många bloggers uppdaterar sina bloggar flera gånger om dagen. Mycket mellan möten och hudvård och möten igen och i taxis och innan föreläsningar och allt vad det är. I princip alla har fett mycket att göra också verkar det som, men de hinner ändå med typ 7 uppdateringar per dag. Det är nåt som vi i bloggen kanske inte fokuserar på så mycket. Men jag känner ju inte för att vara sämre direkt. Och jag äter ju en massa mat flera gånger om dagen. Så idag ska jag försöka att uppdatera bloggen vid varje matintag. Okej, då börjar vi med frukost;



Här är min frukost då. Äggröra. Jag har ju märkt att man blir mätt av varm mat. I påsen bredvid står dagens lunch men den kan jag ju inte berätta om nu för det ska jag ju göra sen då.


Här kommer en sånhär dagens outfit som jag ser att många andra bloggers har.


Och alla smycken som skall på.. Det är så mycket kraffs ibland bara för att gå till jobbet. Jag antar att det nånstans är självvalt typ?

Kolla! Om man har ett sånthär kort med 5 stämplar på.. 


-.. Så får man en sånhär! mmmm.

Så! Det var morgonen det. Nu skall jag skriva på jobbgrejer och sånt. Men då hörs vi om inte så länge då! TTYL8ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar