tisdag 23 november 2010

Snökaos-mat

Jaja, nu är det snökaos i västra Götaland och mitt tåg blir 30 minuter försenat. Synd om SJ som denna månad varit tvugna att betala mig 500:- i förseningsavgifter. Bra för mig som minskar kostnaden för mitt hutlöst dyra månadskort en aning. Idag har jag dessutom hamnat brevid damen som luktar doftljus.inte nog med detta,tågförseningen gör också att min frukost blir försenad. Jag brukar nämligen äta den på jobbet. Inte alltid jättemysigt, men man får jobba lite på stämningen. På mitt jobb tänder vi ljus. Om man har jobbmobil tycker jag att man kan stänga av den, eller i alla fall trycka på ljudlös. Slarva inte med upplägget, det är särskilt viktigt vid sådana här tillfällen. En tidning, alternativt ett bra frullesällskap. Finn ro. Dagens bästa måltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar