tisdag 23 november 2010

Isblocksfisk

Här tar jag mig friheten att helt balla ur när det gäller antal inlägg. Från noll till 100, som man säger. Det kan ha någonting att göra med att jag har så otroligt tråkigt på jobbet idag för jag är helt ensam. Det kan också ha lite att göra med att jag skall äta isblocksfisk till lunch. Torsk, i och för sig, men ändå. Det känns så otroligt olyx. Så himla mycket dagar innan lön-känsla. Jag hade dessutom ingen ork att koka mig några kolhydrater till, utan fick för mig att det kommer att räcka med sallad till. Jag kommer att bli svinhungrig sen. Nu skall jag snart äta blockfisken och sedan använda resten av eftermiddagen till att fundera ut lyxbilligochsnabb mat till middag.

Kolla! Till och med fisken ser arg ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar