tisdag 23 november 2010

Leaf-beef

Fan. Jag glömde att ta bilder idag. Men jag gjorde i alla fall leaf-beef hamburgesa. Lövbiffhamburgare. Lövbiff är bra på många sätt. Det är billigt, eller ja, ganska billigt. Det är löv-tunt, vilket innebär att det går snabbt and thats what food-life is all about just nu. Jag har målat en bild i paint istället på ingredienserna. Om ni inte ser vad det är får ni gissa.

Jag får väl säga då. Det gröna är inte knark, det är ruccola. Sen är det vitlök, olja och det röda är biffen. Jag stekte biffen i olja och vitlök. Sen steker man brödet i samma olja, det blir grymt bra. På med ruccola. Och jag kom på att jag glömde champinjoner och CITRON. Det är det bästa. Citron på kött. Gött.

Nu avslutar jag kvällen med presskaffe, ty jag räds inte koffein på kvällskvisten. Till detta Kobra om min idol MIA. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar