måndag 29 november 2010

I can handle the snö

Jag är en så enkel person. I helgen köpte jag en varm och rejäl vinterjacka med stor luva och vips så var mitt hat till vintern och snön inte lika illa. Konstigt att jag gått runt och surat i en illa fodrad bombarjacka! Så nu gillar jag vintern lite och tycker att snön ser disney-aktigt romantisk ut. 
Fråga mig igen imorgon.

 
Hur som helst är det viktigt att rå om sig själv lite extra i denna mörka tid på året. I lördags dukade jag därför upp lite dan-före-första-advents-fika och kalasade på.


3 kommentarer:

  1. Åh så fint Emma. Jag kan känna att du om någon var värd den där fikan, och fan så värd den där jackan! Bra jobbat. Känns också tryggt i och med att jag för mindre än ett år sedan såg dig ta på dig dina tunnaste silkesbyxor tillsammans med ett par tyg-mockasiner och ge dig ut i snön. "Det spelar ingen roll vad ni säger. Jag skall ha på mig det här", sa du när vi lite försynt påpekade att det kan bli kallt.
    Love C

    SvaraRadera
  2. Hahahhahaha! Underbart. Allt, på alla sätt. Längtar efter dig Ebi, men har nästan inte sett C på nästan lika lång tid nu. buhuhuh ;d (ny smiley) Luuuuuv

    SvaraRadera
  3. (eller gråtie, kanske)

    SvaraRadera