måndag 31 oktober 2011

Westcoast Bestcoast

Hej alla bloglovers! Det är inte klokt så längesen det var. Jag vet. Tur att Emo bloggar så urbra. Jag sitter i alla fall här och är lite orolig. Jag nyser oavbrutet och har gjort det i typ 15 minuter nu. Ska jag bli förkyld nu? Det vill jag ej.

I alla fall. Jag har varit på Bästkusten VÄSTKUSTEN i helgen. Anledningen var ett litet kusinebarn som skulle döpas. Jag tog chansen på lite go taxfreeshopping på flygplatsen(kom hem med en hel drös livsnödvändiga krämer), lite familjemyz och vänmyz! Jag fick komma hem till Lodjuret och bjöds där på en fantastisk fisksoppa med riktig fisk och räkor. Kolla in:

 Mmm.
Hon är fantastisk. Sicken kväll och sicken härlig helg. Det känns dock även fint att vara tillbaks på the little essingen island.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar