tisdag 18 oktober 2011

Mat is Life

- Har bloggen fått lida av att det har varit mycket jobb på sistone? 
- Svar ja. 
- Har det varit mycket göttigt att blogga om? 
- Jajamen! 
- Är det kanske då dags för en bildkavalkad?
- Om du verkligen vill?
- Jaaa! Jag vill jag vill!
- Okej.
Det öronbedövande härliga i att både Kris och Lisa bor här nu. Heaven. I söndags blev det exempelvis brunch i sällskapet.
Kris åt råbiff. Mjau.
Lisa åt så här snabbt och gjorde alla gifta kvinnor på stället extremt nervösa med sin sensuella air.
  
Stekmat till en stekare, skulle den här lilla rätten jag fräste ihop igår kunna heta.
Det här är tyvärr den enda bilden jag har från lördagen när Kris bjöd på tryffel och tallegio-risotto. Mums var det, trots att den färska tryffeln underlevererade i smak. Sällskapet: tvärtom.
Här är det inte kronologi som gäller! Det här är nämligen lördagsbrunchen som Lövet styrde upp. Ni fattar inte hur grymt det är att ens bästis kan smita förbi på frulle!
Andra saker som hänt: Bosse har fått nya glasögon:
 
och jag en ny byrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar