måndag 11 april 2011

Havsmat(seafood)


Jag vill först bara säga att min bff 4ever, Emma, som är den bättre halvan av den här bloggen och bandet Plenty Maria är alldeles fantastisk på att laga mat. Jag vet inte någon som kan få ihop en 3-rätters på det hon har hemma som Emma kan. Ni som inte varit med om det, försök bjuda in er själva. Jag lovar, det är värt det.

Idag har jag varit på möte och fått både flott lunch och fab utsikt vid havet.  Såhär såg de båda ut;

 Åh så fint va? Och till lunch bjöds på fin fisk i massor, precis som sig bör vid havet. Jag är otroligt nöjd. Det är luncher som den här som värmer en hårt arbetande offentliganställd.




För övrigt kan jag inte förstå den här typen av räkor;




Det är ju ett hån mot alla riktiga räkor out there. De ser ju inte ens ut som räkor och smakar ingenting. Kan vi alla bestämma att vi inte köper såna här räkor? Lite dignity får de ha va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar