torsdag 10 februari 2011

Om jag vetat att alla rätter som passerat var mitt liv

Jag är en förklädd ungkarl. Så fort jag ska äta själv och dessutom själv införskaffa maten så blir det något som man vanligtvis hittar hemma hos en 40-årig ensamboende it-tekniker. Nyligen åt jag nedan presenterade rätter:

På grillen införskaffades korv och mos. Och i frysen fanns ett paket dumplings. Det sistnämnda är i och för sig en jävligt glassig ungkarlsrätt som man kan komma undan med. Men tillagningstiden är liksom fem minuter! Svårslaget.
Hur som helst så har jag fotat väldigt mycket mat utan att komma till skott när det gäller själva bloggandet. Så här kommer bildfrossan. Håll till godo!
 
Äntligen har jag fått hem mina matmagneter.

 En jämrans god femminutersrätt.

 Spagetti carbonara in my heart. Grädde + ost + bacon kan liksom inte bli fel.

 Charkmiddan! Eller som jag gärna kallar den Schulmanmiddag. Paret Schulman äter charkuerier jämt.
 Ännu en gång: korv med mos. Fast den här gången serverad på porslin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar