lördag 22 januari 2011

frulle

Hej lördag, det är helt fantastiskt att du är tillbaka faktiskt. Världens jobbigaste vecka är över, hurra! Frukost är ju som ni vet de här bloggarnas absolut bästa mat, så här kommer givetvis en bild på lördagens frukost;



Jag gjorde småttie idag, men jordgubbar och björnbär och såna där gojibär som tydligen skall vara döbra för kroppen. Sen är det bara yoghurt och mjölk. Sjukt bra. Tidigare i veckan köpte jag .också en galet god ost, en getost, som jag fått tips om av en kär vän. Ost, alltså. Tänk när man kom på att man kan göra ost. Vilken lycka. Jag älskar ost. Så det blev knäckisar med ost till småttien idag.




 Här är en bild från mitt fönster. Till höger ser ni hörnet på ryska ambassaden. Visst är det fräckt med en bit Ryssland så nära? Jag känner mig väldigt trygg bakom ryssarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar