tisdag 31 maj 2011

Diet is a die with t.

Hallå alla rävar, vet ni vad som har hänt? Två saker har hänt som kräver lite extra bloggutrymme. Dels har jag hittat min andra tallrik med kungaparet på. De känns extra bra just nu också i och med att kungen är i lite blåsväder för tillfället. Det verkar inte bra alls för monarkin och vad är en kung utan apanaget?

En annan fräck grej som har hänt är att jag har börjat äta enbart LCHF-mat. Massa fett, inga kolhydrater. Det är som en revolution för min kropp. Jag är helt frälst. Jag ska inte gå in för mycket på det här, för det kan låta som att jag har blivit religiös, men det är galet att det kan bli så bra. Det är framför allt min mage somm har blivit bra. Nu är inte det här med mage kanske egentligen heller något hett bloggstoff, men ett par rader förtjänar det i alla fall. Men tänk såhär; det är som om jag haft en radio på som surrat i bakgrunden i typ 10 år och helt plötsligt stänger någon av den. Så är det. Underbart.

När man äter LCHF så får man äta sånthär;

Tänk. Ät gärna bacon och brie, säger de som kan LCHF. Eh, ja tack. Och alla andra ostar och serrano och allt gött man kan tänka sig. Jag älskart. Snart får ni fler fina bilder på fett-mat. Nu jobbar vi på två dagar till och sen tar vi lite holiday.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar