torsdag 19 maj 2011

forgive me bloggen

Forgive me bloggen, for I have sinned.
Det är urlängesen jag bloggade. Jag vet. Men, som jag har sagt tidigare, det är så himla bra när man är två, för då vet man att det är någon annan som backar upp och ser till att underverket inte förfaller. I alla fall. Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är för att jag dels har haft väldigt mycket att göra. Men sen har jag också bott på annan ort. Orten heter Mellerud. Nu har de i och för sig internet där också. Men kombon boende på annan ort och mycket arbete har gjort att bloggen fått lida. 


Jag har bott hos min kollega på annan ort. Hon har det mest välorganiserade hemmet man kan tänka sig. I hennes kök finns allt. I skafferiet finns alla torrvaror. Hon har ett godisskåp och är en sådan person som kan ha en chipspåse hemma utan att vilja äta upp den direkt(som jag alltid vill.)


 Vi har turats om att laga mat under tiden jag har bott där. Den underbara salladen ovan stod till exempel i kylen och väntade en dag när jag kom hem från jobbet. Heaven will thank her for that, så att säga.


Sammanfattningsvis kan sägas att jag inte direkt lidit mig igenom boedent på annan ort. Jag skulle hemskt gärna göra om det igen.


 Nu åker jag återigen till Mellerud, idag för att mest prata om förvaltningslagen. Här är dagens frulle. Hallon och yoghurt. MMMMMMM. 

Härligt att vara tillbaka!
Stämningsbild, som La Freeway säger.

1 kommentar: