söndag 29 maj 2011

Balans

 
Efter att ha sett på Stockholm Maraton (via teven, från sängen) hela lördagen blev jag helt fixerad av vad koolt det är att kroppen kan göra så mycket. Om jag bara hade bestämt mig för det så hade jag kunnat springa maraton nästa år. Det kommer nog aldrig att hända, men jag blev lite fundersam över hur jag behandlar kroppen. Så efter att ha legat i sängen till 17 så gick jag upp, gick en powerwalk, gjorde plankan i två minuter och åt det här.
En halv grillad kyckling, keso och morötter. Det är min tolkning av nyttig mat. Varsågod kroppen.
Sen på kvällen åkte jag hem till Anna och det här dukades upp. Kladdkakemuffins (tjenare va goda), chips, dip, jordnötsringar, morötter, fudge och naturgodis. Hallonglassen med lakritsrippel hann liksom aldrig göra oss sällskap. Balans is the shit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar