torsdag 2 februari 2012

Slutet på år 2011

Äntligen kommer häftiga bilder från slutet av förra året! Gud så mycket som hände i matväg då. Och i andra vägar också såklart. Bara kolla här;


Jag och min syster bakade lussecats jättetidigt, typ i november. Jättevuxet och planerat tycker jag. Effekten blev ju dock att de tog slut innan det hann bli typ advent.

 Sen åkte vi till Landen för att hälsa på Lina över en helg och det var FAB. Vi gjorde allt engelskt som man ska och Lisa drack mintte. She´s nuts about tea.

 Här är den engelska frullen. Som sig bör ätas.


Jag vet, soppan är upp och ner.

Å en favorit! Vietnamesiska vårrullar. FAB.


Lisa och Lovisa köpte de här underbara äggkopparna. Alltså jag dör.



Sen gick vi och såg på Kleopatra i mumieform. Tänk att hon ligger där inne. Idealen när det gäller fotstorlek för tjejer verkar ju, som Lisa så klokt påpekade, varit helt annorlunda på den tiden. Inte som kineserna direkt.


Sen åt vi såna här fina på fint café. Gött.

 Och sånt här fint på fin restaurang.


När vi kom hem från Landen var det dags för julbord med jobbet. Helt galet fint. Mat i små egna burkar och sånt. Allt var upplagt i ordning på fina fat.

Sill-herring for the international readers so to speak. A very swedish tradition, a little bit "crazy".


Jag och Emma och co gick på konsert när hon äntligen kom hem från US and A. Hon har lovat att aldrig åka från mej så länge igen, för det var helt olidligt.



Årets drink, amarinos, dracks vid jul i Götet. Hemma hos Lisa. Fin kväll det där.


En kväll lagade jag risotto till emma. Sjukt bra på det nu.

OJJJJJ! Bff mints.


Jag och Emma åkte till GBG för att fira jul :)

 Sen blev det nyår och då åt vi bland annat de här djuren. I love.

Jag köpte ett pingisrack.
 Och sen åkte jag till Rom och testade den här fina jackan hos min fina kompis Jenny.


 Glass! Fint! And that pretty much brings us up to date!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar