torsdag 19 januari 2012

the first blogginlägg för 2012

Happy new year! Gott nytt år alla bloggläsare! Jaaaagveeeeeet, det har gått 19 dagar på det nya året men om man bor i Kina så har det precis slagit över till nytt år. Drakens år är det nu. Jag har varit dö-dålig på att blogga och hela min telefon är full med fina bilder på mat som jag borde dela med mig av. Jag kommer inte att göra det nu, men snart. Varför har jag då varit så dålig på att blogga det senaste, undrar ni kanske nu? Jo, framför allt för att jag inte har någon dator. Thats why va, främst. Sen har det ju varit jul. Andra grejer som har hänt sedan sist; 

- jag har sett Kleopatra IRL (ja alltså som mumie. hon kan inte bli mer IRL än så. för hon är ju död sen länge)
-plenty maria ska snart skriva nytt material. det har ju inte hänt ännu men vi har bestämt om det i alla fall. 
-jag har sett arne hegerfors utanför NK
-jag har ätit polenta för första gången i mitt liv (i know)

Det blir inte mer matrelaterat än såhär idag. Jag har ätit idag; sallad, kyckling, tomat, purjo, champinjoner, kronärtskockor, avokado, fetaost. 

Nu tänkte jag göra en sånhär nyårsenkät. Jag hade tänkt sno en från Quetzala Blancos blogg men den var så himla trist. Så jag tog en från en blogg som en kille som heter Danne har. Han verkade lite lessen. Hoppas han är ok med detta.  




Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade till Stockholm. Och det här med att jag såg Arne Hegerfors och Kleopatra då. Det har jag aldrig gjort förr.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, helt och hållet. Jag hade inget.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp!  


Dog någon som stod dig nära?
Nej. Om man inte räknar Clarence då.

Vilka länder besökte du?
Italien, USA och Storbritannien

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
22 juli


Vad var din största framgång 2011?
Att jag flyttade och skaffade nytt jobb

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej faktiskt ej


Bästa köpet?
Limpistolen. Alla kategorier. För hattarna då.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla kompisar och små syskonbarn

Har du sagt ”Jag älskar dig” till någon?
Japp! 

Favoritprogram på TV?
Jag tror faktiskt the big bang theory som jag upptäckte i år.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Åh herregud. I vilken kategori? Var ska vi börja?

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Firade på Kino!



Japp, det var alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar