lördag 19 november 2011

det här med mornar

Hej alla bloglovers. Ni som känner mig och ser mina statusuppdateringar på ansiktsboken vet att jag tycker oerhört illa om mornar, särskilt kombinationen mornar och galen kollektivtrafik. Måndag till fredag är tidiga mornar det absolut värsta jag vet. Lördag och söndag är det snarare tvärt om. Jag älskar tidiga helgmornar. Barnsligt nog tror jag att det beror på att lördag och söndag på nåt sätt är mina egna eller vad man ska säga. Ni fattar.

Idag vaknade jag dötidigt. Inte av helt egen vilja dock. Jag missade tvättid i veckan, vilket resulterade i nödinköp av underkläder och sämsta tvättiden någonsin. Klockan 7 på lördag morgon. MEN! När man vaknar till det här är det inte längre så himla jobbigt att ta sig upp;

 Nu har jag tvättat och promenerat över västerbron som är nästan lika bra som älvsborgsbron OCH städat. Fantastiskt. Och nu intas bruch;

Ha en fin helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar