onsdag 21 september 2011

Sjuk och nostalgisk

Jag har blivit sjuk och fy farao vad det är tråkigt. Och så svårt det är att jobba när hjärna blivit nåt slags febrigt mos! Jag kan knappt lägga tre-bokstaviga ord på wordfeud ens. Synd om.
I alla fall så fick jag middag serverad igår. Alltid trevligt. Lövet hade 70-talsnostalgat och letat upp ett recept på schnitzel!
Så här fint blev det. jag fotade med blixt för att få in den där riktiga old school-känslan. Tycker själv att det blev riktigt bra. Det avr väldigt gott med sältan från ansjovisarna. Tyvärr den enda smaken jag kände. Just det och varma citroner. Mmmmm

Här har de skojat till uppläggningen!
Och här är de små rackarna in the making. Det är inte direkt kronologi på den här bloggen alltid. Nu ska jag tvinga min hjärna att skriva lite till. Sen ska den få parmesan som belöning. Min hjärna älskar ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar